V Carreira pola Diversidade

V Carreira pola Diversidade

Escrito el 10/07/2019


El domingo 14/07/2019, desde las 09:00 hasta las 13:00 horas, NO SE PODRÁ CIRCULAR por donde discurrirá la V Carreira pola diversidade.

Por ese motivo se aconseja retirar el vehículo si lo tiene en alguna de las siguientes zonas o vías afectadas por dicho evento deportivo: avenida del Malecón, calle García Bayón, paseo de Carolinas y avenida de La Coruña.

Los vehículos que no hayan sido retirados antes de la hora expresamente indicada en la señalización provisional colocada para este evento deportivo serán retirados por la grúa municipal o “inmovilizados in situ” hasta finalizar la carrera.

Al Centro de Salud y a toda la zona portuaria  (desde la gasolinera hasta el puerto deportivo) solamente se podrá acceder/salir por la rotonda de la Comandancia, hacia la calle Romero Ortiz o hacia la carretera de Castiñeiras (DP-7307).

Se esteblecerán paradas de Bus en la zona de carga/descarga de la calle Miguel R. Bautista (“Levirsa”) y en el cruce de las calles Galicia-Barreiro (farmacia de “Calo”).

Desde la organización se piden disculpas por las molestias y se agradece su colaboración y comprensión en aras del interés general y de la seguridad.

Ribeira, a 10 de julio de 2019

 

O domingo 14/14/2019, de 09:00 a 13:00 horas non se vai poder CIRCULAR por onde vai discurrir a V Carreira pola diversidade.

Por este motivo, recoméndase retirar o vehículo se o ten en calquera das seguintes zonas ou estradas afectadas por este evento deportivo: Avenida Malecón, Rúa García Bayón, Avenida Carolinas e Avenida A Coruña.

Os vehículos que non foren quitados antes da hora que expresamente se indique nos sinais provisionales colocados para este evento deportivo serán retirados polo guindastre municipal ou "inmobilizado in situ" ata o final da carreira.

Para acudir ao centro de saúde ou a zona portuaria (desde a gasolinera ata o porto deportivo) só se pode facer desde a rotonda da Comandancia, cara á rúa Romero Ortiz ou cara á estrada de Castiñeiras (DP-7307).

Se esteblecerán paradas para Bus no reservado para carga/descarga da rúa Miguel R. Bautista (“Levirsa”) e no cruce de Galicia-Barreiro (farmacia de “Calo”).

A organización pide perdón polas molestias e agradece a colaboración e comprensión que se preste, polo interese xeral e da seguridade.